قوانین و مقررات IPAS

با تشکر از مشارکت شما در نمایشگاه IPAS، جهت هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه IPAS، مقرراتی از طرف ستاد اجرایی تعریف شده است که تمامی شرکت کنندگان ملزم به رعایت آن می باشند.

قوانین و مقررات ثبت نام IPAS


  1. آخرین مهلت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 1398/06/13 می باشد. بدیهی است در صورت تکمیل ظرفیت سالن های تحت پوشش پیش از تاریخ ذکر شده برگزار کننده از پذیرش درخواست های جدید معذور خواهد بود.

  2. ثبت نام قطعی در نمایشگاه منوط به تکمیل فرم های ثبت نام به انضمام پرداخت 100% هزینه اجاره غرفه بر اساس متراژ در خواستی( از طریق سایت نمایشگاه) می باشد. در صورت عدم ارسال موارد فوق در موعد زمانی مقرر به ستاد برگزاری، برگزار کننده هیچ گونه تعهدی جهت واگذاری غرفه به متقاضیان نخواهد داشت.

  3. شرکت های متقاضی در درج متراژ مورد درخواست دقت لازم را داشته باشند، زیرا تغییر متراژ در زمان واگذاری غرفه امکان پذیر نمی باشد.

  4. به دلیل ارائه صورتحساب واگذاری غرفه به اداره مالیاتی ارائه کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی برای تمامی شرکت ها الزامی می باشد و در صورت نداشتند موارد فوق ثبت شماره ملی مدیرعامل شرکت الزامی می باشد در غیر اینصورت عواقب بعدی به عهده خود مشارکت کننده می باشد.

  5. انصراف از حضور در نمایشگاه/ اسپانسری:

    • الف) در صورتی که شرکتی بعد انتخاب و رزرو غرفه اقدام به انصراف از حضور در نمایشگاه نماید ( حداکثر زمان برای انصراف دو روز کاری بعد از اتنخاب غرفه می باشد)حتي در صورت واگذاری غرفه به شرکت غیر، هیچگونه وجهی به شرکت اول مسترد نخواهد شد و در صورتی که شرکتی قبل انتخاب و رزرو غرفه انصراف خود را کتباً اعلام نماید مبلغ پیش پرداخت 30 روز کاری بعد از اتمام نمایشگاه مسترد می گردد( ارائه شماره حساب، شماره شبا، نام بانک و نام صاحب حساب الزامی می باشد).

    • ب) در صورتی که شرکتی در مزایده واگذاری ظرفیت های تبلیغاتی مشارکت نموده و برنده مزایده مذکور ( اسپانسری) گردد در صورت انصراف از مشارکت مبالغ واریزی و ضمانت نامه بانکی به نفع شرکت ناجی پاس ضبط و به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

  6. متقاضی حق واگذاری غرفه تخصیصی خود را به شخص یا شرکت ثالثی را ندارد.

  7. در خواست اضافه متراژ غرفه فقط با موافقت و تأیید برگزار کننده امکان پذیر خواهد بود.

  8. به منظور درج مشخصات مشارکت کنندگان در کتاب رسمی نمایشگاه لازم است از طریق سایت نمایشگاه IPAS تا تاریخ( 1398/06/27) از بخش تکمیل ثبت نام فرم درج اطلاعات در کتاب نمایشگاه را تکمیل نموده در غیر اینصورت برگزار کننده نسبت به درج مطالب مشارکت کننده در کتاب رسمی نمایشگاه مسئولیت نخواهد داشت ( لازم به ذکر است درج مشخصات در کتاب ویژه نمایشگاه از تعهدات برگزار کننده بوده و بصورت رایگان می باشد).

  9. خروج کالا از نمایشگاه مورخ 1398/07/12 می باشد لذا درب های سالن نمایشگاه همانند روز های قبل در ساعت اتمام کار نمایشگاه پلمپ می گردد و از خروج کالا در روز پایانی نمایشگاه جلو گیری بعمل می آید.

  10. مشارکت کنندگان باید فرمهای مربوط به درخواست کارت غرفه دار را حداکثر تا تاریخ 1398/06/27 تکمیل و به برگزار کننده تسلیم نمایند.

  11. مشارکت کنندگان باید فرم تعهد رعایت شئونات اسلامی را از بخش عفاف و حجاب مراحل تکمیل ثبت نام نمایشگاه دریافت نموده و پس از امضا و ممهور نمودن شخص مدیر عامل به ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه نمایند( ارسال اسناد به آدرس ایمیل sales@ipas.ir توجه: ارائه فرم مزبور از الزامات مراحل ثبت نام جهت دریافت کارت های ورودی و پارکینگ و همچنین دریافت غرفه نمایشگاهی می باشد).

  12. جهت اخذ مجوز لازم برای حضور غرفه دار خارجی در نمایشگاه می بایست فرم اتباع خارجی مندرج در بخش مراحل تکمیل ثبت نام نمایشگاه را تکمیل و حداقل 45 روز قبل از برگزاری نمایشگاه به همراه تصویر گذرنامه به آدرس ایمیل commercial@ipas.ir ( آقای مجید شجاعی) ارسال و جهت هرگونه هماهنگی با شماره 09123473720 تماس حاصل نماید.

  13. حراست از اموال داخل غرفه در ساعات کار نمایشگاه به عهده مشارکت کننده بوده و در غیر ساعات بازدید به عهده واحد حراست نمایشگاه می باشد.

  14. با توجه به اینکه وظیفه حفظ و حراست غرفه های مستقر در فضای باز در طول شبانه روز به عهده مشارکت کننده می باشد، لذا خواهشمند است قبل از ساعات اتمام کار نمایشگاه مسئول غرفه به همراه نگهبان شب جهت اخذ مجوز های لازم به ستاد برگزاری نمایشگاه مراجعه نمایند.

  15. مشارکت کنندگان در زمان برگزاری نمایشگاه مجاز به تعطیل نمودن غرفه خود نمی باشند.

  16. در طول ايام برگزاري نمايشگاه كليه تجهيزات داخل غرفه شركت ها در برابر حوادث احتمالي با هزينه برگزار كننده بيمه خواهد بود.

  17. فروش و انتقال کالاها از نمایشگاه در زمان برگزاری ممنوع می باشد ولی انعقاد قرارداد در زمان برگزاری نمایشگاه بلامانع است.

  18. حق تصویربرداری و عکسبرداری از نمایشگاه برای برگزار کننده محفوظ و تصویر برداری و عکسبرداری از نمایشگاه برای مشارکت کنندگان به غیر از فضای غرفه خود ممنوع میباشد.

  19. لازم است در صورت نمایش کالاهای سنگین و حجیم و یا ماشین آلات و تجهیزات نمایشی به ابعاد خاص، جهت هماهنگی لازم مراتب با ذکر تعداد، وزن و ابعاد، یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه به برگزار کننده اعلام گردد و هماهنگی لازم در مورد استقرار و زمان حمل کالاها با ستاد برگزاری از سوی مشارکت کننده به عمل آید، در غیر اینصورت برگزار کننده هیچ مسئولیتی در این خصوص پذیرا نمی باشد.

  20. نگهداری مواد اشتعال زا در داخل غرفه ممنوع بوده و چنانچه برای فعالیت های نمایشی نیاز به وجود این مواد باشد می بایست با کارشناس رسمی اداره آتش نشانی مستقر در نمایشگاه هماهنگی لازم صورت پذیرد و مجوزهای کتبی لازم نیز دریافت گردد.

  21. استفاده از وسایل الکتریکی گرمایشی و آشپزی همانند اجاق ممنوع می باشد( به جز در مواردی که مجوزات لازم از برگزار کننده و مسئولین نمایشگاه اخذ گردد).

  22. مشارکت کنندگان می بایست کلیه وسایل تبلیغاتی خود را در محدوده غرفه خود به نمایش گذارند در غیر این صورت جهت استفاده از هر فضائی خارج از محدوده خود می بایست مجوزهای کتبی لازم را از واحد مربوطه در ستاد برگزاری نمایشگاه دریافت نمایند.

  23. کلیه کالاهای مشارکت کننده که در غرفه به نمایش گذارده می شود می بایست دارای گواهینامه استاندارد باشد در غیر اینصورت چنانچه سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و نمایندگان ایشان از ارائه کالای فوق جلوگیری نمایند و یا اقدام به تعطیل نمودن غرفه مذکور نمایند هیچگونه خسارتی از جانب برگزار کننده به مشارکت کننده پرداخت نخواهد شد.

  24. برای صدورکارت غرفه داران می بایست مشارکت کنندگان طبق جدول زمان بندی و اطلاعیه های صادره از سوی ستاد برگزاری از طریق سایت اقدام نمایند،



قوانین و مقررات صدور کارت


  1. در ثبت کارت غرفه داران دقت لازم بعمل آید زیرا امکان تغییر و جایگزینی غرفه دار ممکن نمی باشد.
  2. عواقب درج نادرست مشخصات برعهده مشارکت کننده می باشد.
  3. ستاد برگزاری از صدور کارت غرفه دار برای مشارکت کنندگانی که بعد از موعد مقرر اقدام نمایند معذورمی باشد.
  4. صدور کارت بیش از حد مجاز امکان پذیر نمی باشد.
  5. صدور کارت فقط از طریق ثبت نام در سایت امکان پذیر می باشد و از مراجعه مستقیم به ستاد برگزاری خودداری گردد.
تعداد مجاز صدور کارت نمایشگاه IPAS

ردیف متراژ تعداد مجاز صدور کارت
1 15 3
2 16 تا 30 6
3 31 تا 60 8
4 61 تا 90 10
5 91 تا 120 12
6 121 تا 150 15
7 151 تا 180 18
8 181 به بالا 20

هزینه واگذاری غرفه و نحوه پرداخت


  1. هزینه ها و نحوه پرداخت حداقل و حداکثر متراژ :

    • حداقل متراژ جهت اختصاص غرفه های داخل سالن 15 متر مربع
    • حداقل متراژ جهت اختصاص غرفه های فضای باز 30 متر مربع
    • حداکثر متراژ واگذاری غرفه برای سالن های (A.B) 250 مترمربع می باشد
    • حداقل متراژ غرفه های خودساز 30 متر مربع می باشد

  2. هزینه مشارکت :

    سالن نوع غرفه قیمت هر متر مربع
    A ویژه 3.630.000 ریال
    B ویژه 3.000.000 ریال
    B عادی 2.420.000 ریال
    C ویژه 2.420.000 ریال
    C عادی 1.930.000 ریال
    F ویژه 3.000.000 ریال
    F عادی 2.420.000 ریال
    روباز ویژه 2.310.000 ریال
    روباز عادی 1.870.000 ریال

    توجه:

    * به کلیه مبالغ ذکر شده در جدول فوق مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق نرخ اعلامی از سوی سازمان امور مالیاتی اضافه می گردد.

    * غرفه ویژه: به غرفه ای اطلاق می گردد که در راهرو اصلی در موقعیت بهتر بوده و به شرکت های که به عنوان حامی مالی ( اسپانسری ) مشارکت نمایند خارج از اولویت پیش ثبت نام واگذار می گردد.

    * غرفه های اسپانسری باهزینه جداگانه و از طریق مزایده محدود واگذار میگردد.

    * شرکت های که اقدام به رزرو غرفه می نمایند می بایست تا دو روز کاری اقدامات لازم را جهت قطعی نمودن غرفه بعمل آورند و یا انصراف خود از شرکت در نمایشگاه را کتباً به ستاد اجرایی اعلام نمایند در غیر این صورت غرفه به شرکت با اولویت بعدی واگذار می گردد.

    * در صورتی که شرکتی بعد از انتخاب و رزرو غرفه ( بعد دو روز کاری) اقدام به انصراف نماید می بایست کتباً انصراف خود را به ستاد اجرایی نمایشگاه اعلام نماید( درج شماره حساب، شماره شبا، نام بانک، نام صاحب حساب برای استرداد مبلغ واریزی الزامی می باشد) و در صورت عدم اعلام انصراف خود به ستاد اجرایی نمایشگاه مبلغ پیش پرداخت و یا هر مبلغی که بابت هزینه غرفه پرداخت نموده باشد به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.


  3. امكانات غرفه های پیش ساخته :

    پارتيشن بندي، نور كافي، پريز برق، سه صندلي و يك ميز به ازاي هر 15 متر مربع، نوشته كتيبه به زبان فارسي و لاتين مي باشد.


    خدمات :

    تبليغات محيطي، اطلاع رسانی از طریق سایتهای خبری و فضای مجازی، نصب و اجرا بيلبورد در كليه سطح شهر تهران، تبلیغات تلویزیونی، تحويل سه جلد كتاب برای هر مشارکت کننده، کارت دعوت بازدید کنندگان برای هر 15 متر مربع 50عدد، بیمه حوادث گروهی.


    نحوه پرداخت :

    آخرین مهلت تسویه حساب 1398/06/16 می باشد

    تبصره: شرکت هایی که غرفه مورد درخواست خود را رزرو و انتخاب نمودند می بایست تا 2 روزکاری نسبت به پرداخت 50% هزینه غرفه اقدام نمایند در غیر اینصورت غرفه مورد نظر به شرکت دیگری واگذار می گردد.


    پرداخت از طریق:

    1-درگاه الکترونیکی

    2- شماره حساب ذیل :

    ردیف نام بانک شماره حساب نام شعبه کد شعبه به نام شماره شبا
    1 ملی 0110736568009 پیام انقلاب 0098 شرکت ناجی پاس IR050170000000110736568009

    * لازم بذکر است اعلام شماره پیگیری و شماره سفارش پرداخت آنلاین و همچنین ارسال فیش واریزی برای قطعی شدن ثبت نام الزامی است.

    * متقاضيان موظف به پرداخت كل مبلغ اجاره غرفه تا پايان تاريخ 1398/06/16 مي باشند در غيراين صورت از ورود لوازم به داخل سالن ممانعت به عمل مي آيد.


قوانین و مقررات فنی IPAS


  1. تعریف غرفه خودساز و پیش ساخته :

    غرفه پیش ساخته :

    به غرفه ای اطلاق می شود که توسط ستاد اجرایی نمایشگاه ساخته شده و شامل امکانات ذیل باشد:

    • پارتيشن بندي
    • نور كافي
    • پريز برق
    • سه صندلي و يك ميز به ازاي هر 15 متر مربع
    • نوشته كتيبه به زبان فارسي و لاتين

    غرفه خودساز :

    به غرفه ای اطلاق می شود که توسط مشارکت کننده ساخته شود و شامل قوانین و مقررات ذیل می باشد:

    • غرفه هایی مجاز به ساخت غرفه های خود ساز می باشند که مساحت غرفه مورد اجاره کمتر از 30 متر مربع نباشد
    • استفاده از ادوات جوشکاری و اره کاری و رنگ آمیزی داخل فضای مسقف ( سالن شبستان) ممنوع می باشد.
    • ارتفاع مجاز برای غرفه های خود ساز 3/5 متر می باشد.
    • غرفه های خود ساز ملزم به درج شماره غرفه اعلام شده از سوی ستاد اجرایی به صورت کتیبه واضح و مشخص در سر در غرفه خود می باشند و در غیر این صورت مبلغ 1.000.000ريال برای هر وجه غرفه جریمه خواهند شد.

  2. ساختمان، سالن ، غرفه

    شركت كنندگان موظف هستند دو سري از طرح ها و نقشه ها ي قطعی شده مربوط به ساختمان غرفه و فضاي رو باز خود را كه نشان دهنده وضعيت افقي و عمودي طرح و نقاط اتصال برق مي باشد را حداكثر تا تاریخ 1398/06/00 به مدیر فنی ستاد برگزاری نمایشگاه ارائه نمایند. نقشه هاي اجرايي غرفه هايي كه توسط متقاضي اجرا مي شود(غرفه های خود ساز) باید حداکثر تا تاریخ 1398/06/00 به تأیید مدیر فنی ستاد برگزاری برسد، در غیر این صورت از ساخت و ساز ممانعت بعمل می آید.این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد زمان در نظر گرفته شده برای ساخت غرفه 3 روز می باشد و در صورتیکه غرفه ای در زمان معین آماده نگردد مسئولیت بعهده شرکت غرفه دار می باشد و ستاد اجرایی فقط تا پایان ساعت 22:00 روز 1398/07/00 اجازه کار ساخت در سالن را جهت غرفه سازی می دهد.


  3. مدارک لازم

    مدارک لازم جهت اخذ مجوز غرفه سازی

    • دریافت فرم غرفه سازی از سایت نمایشگاه در بخش فرم های قوانین و مقررات فنی
    • معرفی نامه کتبی از شرکت مشارکت کننده.
    • نقشه های اجرایی اندازه گذاری شده در دو نسخه( پلان نما و پرسپکتیو) با قید مصالح مجاز مورد استفاده.
    • مدیریت طراحی و غرفه آرایی ستاد برگزاری نمایشگاه ممکن است به منظور استاندارد سازی، تغییراتی در نقشه های ارائه شده اعمال نماید در صورت عدول از تغیيرات داده شده در طرح ها، مجري می تواند نسبت به تخريب ساخت و ساز غرفه اقدام و هزينه هاي مربوطه را از مشارکت كننده اخذ نمايد.
    • كارهاي چيدمان كالاها در غرفه ها بايد حداکثر تاساعت 22:00 تاریخ 1398/07/00 پايان يابد و شركت كنندگان موظف هستند كليه وسايل غير قابل استفاده از قبيل نخاله هاي ساختماني و جعبه هاي خالي و غيره را از نمايشگاه خارج نمايند. در غير اينصورت مجري راسا" اقدامات لازم را به عمل آورده و هزينه هاي مربوطه را از مشارکت كننده دريافت خواهد نمود.

  4. برق

    متقاضياني كه خود اقدام به ساخت غرفه مي نمايند لازم است 20 روز قبل از افتتاح نمايشگاه جهت تهيه و پيش بيني وسايل لازم از قبيل كابل به متراژ لازم، تابلو، برق و... هماهنگي لازم را با مديريت فنی ستاد برگزاری نمايشگاه به عمل آورند.


  5. اینترنت وایرلس

    اینترنت وایرلس از روز برگزاری تا پایان نمایشگاه در سالن برقرار می باشد چگونگی دریافت شناسه عبور متعاقباً از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام می گردد.


  6. ضمانت حسن انجام کار

    در صورتی که مشارکت کننده غرفه سازی خاص داشته باشد می بایست نسبت به معرفی غرفه ساز اقدام نماید. به منظورحسن انجام کار (پایان به موقع غرفه سازی - عدم وارد نمودن خسارت از هر نوع - تخلیه به موقع ) پیمانکار غرفه ساز می بایست مبالغ بر طبق جدول ذیل را به حساب شرکت ناجی پاس واریز و فیش بانکی مربوطه را به مدیریت فنی نمایشگاه تحویل و رسید دریافت نماید.


  7. مشارکت کننده محترم توجه فرمایید که مبالغ حسن انجام کار می بایست توسط پیمانکار غرفه ساز واریز گردد زیرا در صورت عدم رعایت مقررات ذکر شده مبلغ جریمه از محل ضمانت کسر خواهد شد.

  8. ستاد برگزاری نمایشگاه هیچ مبلغی بابت خدمات ( صدور مجوز ساخت و ساز غرفه)از شرکت ها دریافت نمی نماید.

  9. جدول مبالغ ودیعه حسن انجام کار

    ردیف متراژ مبلغ به ریال
    1 30-50 10.000.000
    2 51-100 15.000.000
    3 101-150 20.000.000
    4 151-200 25.000.000
    5 201-250 30.000.000
    6 251 به بالا 35.000.000

  10. استرداد ودیعه حسن انجام کار

    پیمانکار غرفه سازی می بایست فرم مربوط به تعهد نامه غرفه سازی خاص را به صورت کامل تکمیل نماید، در صورت عدم درج مشخصات کامل مورد درخواست این ستاد در خصوص استرداد مبلغ ودیعه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.مبلغ ودیعه پس از تأیید مسئول فنی مصلی و ستاد اجرایی نمایشگاه در صورت عدم خسارت به سالن برگزاری، 30 روز کاری بعد از اتمام برگزاری نمایشگاه به شماره حساب معرفی شده توسط پیمانکار غرفه ساز واریزمی گردد و در صورت بروز هرگونه خسارت اعلام شده توسط مسئول فنی مبلغ خسارت از مبلغ ودیعه کسر و الباقی مسترد می گردد.


  11. تخليه فضاي نمايشگاه

    • شركت كنندگان پس از پايان برگزاري نمايشگاه موظف به تخليه غرفه، سالن و يا فضاي رو باز مورد استفاده براي نمايش كالاهاي خود هستند. بدين ترتيب كليه وسایل، كالاها و لوازمي كه براي دكوراسيون غرفه سازي خاص ) به كار رفته است بايد ازسالن خارج گردد و غرفه، سالن مسقف يا فضاي باز به همان صورت اوليه تحويل شود. در صورتي كه غرفه به وسيله مشارکت كننده ساخته شده باشد ( خود ساز)، بايد آنچه را كه ساخته است تخريب و تخلیه نمايد.
    • حداكثر مهلت براي تخليه و خارج نمودن كالاها از غرفه ها یک روزکاری پس از پايان نمايشگاه می باشد. ( حداکثر تا ساعت 11:00 تخلیه می باشد)
    • چنانچه شركت كننده اي نتواند ظرف یک روز کاری غرفه خود را تخليه نمايد، مجري نمايشگاه هيچ گونه مسئوليتي در قبال حفظ و نگهداري و خسارت وارده به كالاهاي نمايشي را نخواهد داشت. و راساً نسبت به تخلیه اقدام و هزینه تحمیل شده از وجه ضمان کسر خواهد شد .
    • كالاهاي وارداتي دو روز پس از پايان نمايشگاه به انبار گمرك تحويل و هزينه هاي مربوطه محاسبه و از مشارکت كننده دريافت مي گردد.
    • شرکتهایی که اقدام به غرفه سازی خاص نموده اند باید پس از تخلیه محل غرفه را کاملا تمیز نموده و تایید مدیر سالن را برروی برگه مجوز غرفه سازی دریافت نمایند در غیر اینصورت تخلف محسوب و مشمول جریمه و پرداخت هزینه های تخلیه می گردند.

جدول زمانبندی


ردیف رویداد تاریخ
1 آخرین مهلت برای ارسال پاکات اسناد مزایده 1398/02/02
2 تاریخ بازگشایی پاکات مزایده 1398/02/03
3 آخرين مهلت ثبت نام 1398/06/13
4 آخرين مهلت تسويه حساب وجه اجاره غرفه 1398/06/16
5 تاريخ تحويل كارت شناسايي و پاركينگ 1398/07/06
6 تاريخ تحويل كارت دعوت بازدیدکنندگان 1398/06/10
7 تاريخ تحويل سالن جهت غرفه های خود ساز 1398/07/05
8 آخرين مهلت جهت ساخت غرفه های خاص و غرفه آرايي 1398/07/07
9 تاريخ تحويل غرفه های پیش ساخته 1398/07/07
10 زمان حمل كالاهاي نمايشگاهي به داخل غرفه (تا ساعت 20:00) 1398/07/07
11 مراسم افتتاحيه 1398/07/08
12 ساعت بازدید روز اول نمایشگاه 10:00 الی 18:00
13 ساعت بازدید سایر روز های برگزاری نمایشگاه 09:00 الی 18:00
14 تاریخ خروج كالاهاي نمايشي از سالن 1398/07/12
15 ساعت توزیع برگ خروج کالاهای نمایشی ساعت 08:30 ساعت بازگشایی درب های سالن جهت خروج کالا ساعت 09:00 1398/07/12
16 آخرین مهلت تخریب و تخلیه غرفه های خود ساز 1398/07/12


ملاحظات لازم در روز افتتاحیه نمایشگاه:


  • روز افتتاحیه نمایشگاه فقط غرفه دارانی اجازه ورود به سالن را دارند که دارای کارت غرفه دار باشند.
  • ورود افراد متفرقه اعم از غرفه ساز، بازدید کننده و... تا زمان پایان مراسم افتتاحیه ممنوع می باشد.
  • جهت تسهیل در ورود افراد به سالن برگزاری نمایشگاه از آوردن اقلام غرفه در روز افتتاحیه خودداری شود.
  • ورود اقلام غرفه به سالن و چیدمان روز قبل افتتاحیه نمایشگاه می باشد.
  • در سایر روزهای برگزاری نمایشگاه ورود کالا و اقلام غرفه تا ساعت 12:00 ممنوع می باشد


ملاحظات لازم در روز پایانی نمایشگاه:


  • خروج کالا های نمایشی فقط در مورخ 1398/07/12 امکان پذیر می باشد.
  • درب های سالن در آخرین روز برگزاری نمایشگاه طبق روال هر روز در ساعت اتمام نمایشگاه پلمپ می گردد.
  • در هنگام دریافت برگ خروج کالا داشتن کارت غرفه دار الزامی می باشد.
  • ساعت خروج کالاهای نمایشی تا ساعت 12:00 مورخ 1398/07/12 می باشد و بعد از اتمام خروج کالا شرکت های غرفه ساز اقدام به تخریب و تخلیه غرفه می نمایند.
  • حراست از کالاها نمایشی از زمان بازگشایی درب های سالن به عهده غرفه داران می باشد و ستاد اجرایی نمایشگاه هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.




زمان و مکان برگزاری نمایشگاه IPAS2019 از 8 الی 11 مهرماه سال 1398-مصلی امام خمینی(ره)-سالن شبستان

شروع ثبت نام درخواست غرفه نمایشگاه IPAS2019 از تاریخ 15 بهمن ماه می باشد.

دهه فجر بر فجر آفرینان انقلاب مبارکباد